Na plavání
Uzavřené prostředí plaveckého bazénu se stává dějištěm konfliktu mezi Vio a jejími spolužáky, se kterými dívka příliš nevychází. Nejhorší je Sara, mistryně nenápadných narážek, jež jsou s každým dalším slovem a činem osobnější a tím i bolestivější. Vše spěje k nevyhnutelnému střetu. Ke střetu, který může přinést katarzi a proměnit vztah dvou dívek navždy. Pastelově rozzářené prostředí plaveckého bazénu ostře kontrastuje s potemněle smutným světem dospívajících děvčat, hledajících své místo nejen v třídním kolektivu, ale i v životě.