Cura Sana
Násilí plodí násilí a čtrnáctiletá Jessica o tom ví své. Vyrůstá s otcem, který nejde pro ránu daleko, obzvláště pokud doma není dost jídla. Šrámy na těle i na duši má nejen dívka sama, ale i její mladší sestra a matka. Jessica by ráda žila bezstarostně jako její kamarádi, ale začlenit se je těžké. Všechny rodinné problémy vyvrcholí jednoho odpoledne, kdy je potřeba vyzvednout potraviny a zároveň se koná večírek, kam by Jessica tak ráda šla. Snímek o síle sourozenecké lásky, o malých neštěstích s nepřiměřeně nepříjemnými následky a o touze vymanit se z bludného kruhu nefunkční rodiny.