Motorkáři
Tvrdohlavá volnomyšlenkářka Kathy (Jodie Comer) podléhá šarmu motorkáře Bennyho (Austin Butler) rychleji, než vzplane škrtnutá sirka. Je polovina 60. let minulého století a milovník bezstarostné jízdy patří do motorkářského seskupení Vandals, které se pod vedením charismatického Johnnyho (Tom Hardy) stává na chicagském předměstí gangem. Temná stránka umanuté touhy po svobodě však nemůže nepronikat do intenzivního vztahu mladých milenců, kteří si „ano“ řekli pět týdnů po seznámení. Vizuální složka bouřlivého dramatu je inspirována ikonickými černobílými fotografiemi ze stejnojmenné publikace z roku 1968, jejichž autor Danny Lyon měl coby člen gangu Outlaws bezprostřední přístup k dění uvnitř komunity. Snímek uvádíme v rámci pocty renomované castingové režisérce Francine Maisler.