Najle je sedmnáct a žije v Libanonu. Jednoho horkého letního dne musí rozlousknout dilema, které řeší každý mladý člověk v její zemi, a sice zda odejít, nebo zůstat. Dva muži v jejím životě na to mají svůj názor, ale oba asi čeká překvapení.