François Truffaut, scénář mého života
Nikdo mě nemá rád a Konečně neděle!, debut Françoise Truffauta a jeho závěrečný film, dělí téměř čtvrt století. Život zasvěcený filmu, jednadvacet celovečerních snímků, do velké míry reflektujících život ultimátního cinefila posedlého filmem. Několik měsíců před tragicky předčasnou smrtí se Truffaut rozhodl sdílet peripetie svého dětství a dospívání s dávným přítelem Claudem de Givray, přičemž se nevyhýbá ani bolestivým rodinným okamžikům. Čas však předběhl nemocného filmaře, který původně plánovanou autobiografii „Scénář mého života“ nedokončil. Její podstatnou část vtělil David Teboul do dokumentárního portrétu, plného dosud nepublikovaných materiálů ze života jednoho z nejmilovanějších francouzských filmových režisérů 20. století.