Twentynine Palms
Dvojice projíždí v červeném hummeru zdánlivě nekonečnou kalifornskou pouští v okolí města Twentynine Palms. On je Američan, ona Ruska. Společně hovoří francouzsky, řečí, kterou ani jeden neumí dobře natolik, aby dokázali vyjádřit, jak se cítí. Milují se, hádají a zase usmiřují. Dvě postavy ztracené v ohromující skalnaté krajině, přesto klaustrofobně připoutané k sobě, uzavřené v prostoru automobilu. Předzvěst něčeho zlého je možná pronásleduje od počátku cesty, ale v tomto případě se nedá říct, že by tušená hrůza byla horší než ta opravdová. Naopak. Třetí celovečerní snímek Bruna Dumonta je atmosférickou love story i tísnivým hororem, který se nevyhýbá explicitní nahotě a nervydrásajícímu násilí.