Lou, provozní posilovny v Novém Mexiku, se bezhlavě zamiluje do kulturistky Jackie, která městem projíždí cestou na soutěž v Las Vegas. Jejich románku se ale čím dál více plete do cesty Jackiina nekonečná ambice zvedat těžké váhy a oblak střelného prachu kolem Louina otce, překupníka zbraní, pro kterého Lou dříve pracovala. Režisérka Rose Glass natočila neonoirovou love story na steroidech, která diváka neustále přesvědčuje o tom, že s jídlem roste chuť a že žárlivost nezná hranic. Výtečná Kristen Stewart v roli samotářky Lou zazářila už na filmových festivalech Sundance a Berlinale.