MaXXXine
MaXXXine je poslední část trilogie režiséra Tie Westa, které předcházely X a Pearl. Filmy spojují nejen postavy Maxine a Pearl, ale také téma chtíče prorazit v Hollywoodu a dosáhnout globální slávy. Poté, co se Maxine už nějakou dobu realizovala ve filmech pro dospělé, to konečně vypadá, že se jí její sen splní. Náhlé zjevení záhadného vraha, který začne terorizovat ulice Hollywoodu, ale může mít na Maxine neblahý dopad a odtajnit její děsivou minulost. Slasher z ulic osmdesátkového Los Angeles září neonovým světlem a hlučí éře vlastním soundtrackem.