Restaurovaná verze, již ve spolupráci se společností MK2 uvádíme ve světové premiéře. Někde uprostřed obdivuhodné Truffautovy kariéry se skví půvabně a něžně bolestné lyrické drama milostného trojúhelníku, natočené, stejně jako deset let předtím Jules a Jim, podle románu Henri-Pierra Roché. „Během vzniku Dvou Angličanek a kontinentu jsem pochopil řadu věcí o filmu, ale i o životě, o lásce, citovém násilí a krutosti, jíž se milenci častují se zvláštní nevinností,“ napsal Truffaut o snímku, jehož děj se odvíjí na začátku 20. století mezi Francií a Walesem. Muži mezi dvěma ženami vdechl život Jean-Pierre Léaud, jenž přesně před pětašedesáti lety začal s pomocí legendárního Truffautova filmu Nikdo mě nemá rád psát jednu úžasnou kapitolu francouzského filmu.