Řehoř Samsa je zapálený obchodní cestující, který si na svém zaměstnání velmi zakládá. Neustále krouží městem a snaží se přesvědčit nadřízeného o kvalitě svých služeb. Jednoho rána se mu však nedaří vstát z postele, z pokoje nemůže vyjít ani po přímé šéfově intervenci. Samsa přestává chodit. Zatímco jsou v jiné části bytu hosté, Řehořovi se podaří vyplazit se z pokoje, neunikne však přísnému otcovu pohledu. Neobyčejný debut natočený v Londýně všestrannou umělkyní Lorenzou Mazzetti volně na motivy Kafkovy Proměny je považován za jednoho z předchůdců britského hnutí Free Cinema.