Soused
Daniel Brühl není jen všestranným hercem (ze všech jeho rolí připomeňme třeba Alexe Kernera ve festivalovém hitu Good Bye Lenin! či Nikiho Laudu v životopisném dramatu Rivalové), je také talentovaným režisérem, jak prokázal ve svém debutu Soused, ve kterém ztvárnil i jednu z hlavních rolí. S jiskřivou sebeironií se zhostil postavy herce Daniela, jehož život je v dokonalém pořádku přesně do chvíle, než vstoupí do malého baru, kde narazí na životem zklamaného Bruna. Ten se rozhodne si na Danielovi vylít svou zlost na vše, co ho trápí – od znovusjednocení Německa po gentrifikaci Berlína. Místy úsměvná, místy mrazivá, na přesně vypointovaných dialozích založená komedie měla premiéru v soutěži na festivalu Berlinale.