Duben
Po tragickém porodu pacientky se lékařka Nina ocitá pod drobnohledem nemocničního vyšetřování. Přesto pokračuje v pomoci vesnickým ženám, které chtějí ukončit své těhotenství – což je v Gruzii těžký zločin. Dea Kulumbegašvili ve svém druhém snímku ukazuje střet mnoha světů a pracuje s obrazy, jež dlouho zůstávají v divákově paměti. S obrazy, u kterých stejně jako Nina přemýšlíme, jestli jsou realitou, nebo jen snem – či noční můrou. Filmařsky vyzrálé dílo získalo Zvláštní cenu poroty na loňském festivalu v Benátkách, kde vzbudilo i velkou pozornost kritiků.