Řetězové reakce
Alexandre O. Philippe a jeho tvorba jsou dnes už stálicemi nejvýznamnějších světových festivalů, včetně toho karlovarského. Jeho filmy představují mistrovskou disekci kultovních snímků, která divákům důsledně odhaluje vlivy, odkazy a souvislosti napříč dekádami. Nejinak je tomu i v případě jeho hluboké analýzy jednoho ze základních kamenů hororového žánru – Texaského masakru motorovou pilou. Prostřednictvím výpovědí respondentů, mezi nimiž nechybí například režisér Takaši Miike nebo spisovatel Stephen King, nám Philippe předkládá důkazy o revolučnosti dnes už padesát let starého snímku, ale také vyjadřuje svou fascinaci často banalizovaným žánrem – i kinematografií jako takovou.