Texaský masakr motorovou pilou
Skupina mladých lidí se vydává na texaský venkov. Slunce pálí, vzduch je těžký a v opuštěném domě čeká někdo, kdo se neptá, jak se jmenujete – jen jak rychle běžíte… Když Tobe Hooper v roce 1974 vypustil do světa svůj nízkorozpočtový horor, nikdo netušil, že se tím zrodí jeden z největších kultů filmové historie. Texaský masakr motorovou pilou vytvořil ikonu jménem Leatherface, jejíž syrovost, brutalita a tichý vztek pronikly hluboko pod kůži celým generacím diváků. Na přelomu 80. a 90. let se snímek stal jedním z nejžádanějších titulů na VHS – přehrávaný, zakazovaný, kopírovaný, zbožňovaný. Je to film, který nestárne. Jen hnije. A my se pořád díváme.