Písečné město
Emma a Hasan jeden o druhém nevědí, přesto k sobě mají blízko. Nejen proto, že obývají stejné město, ale i proto, že je spojuje stejný zájem: oba totiž kradou písek. Emma pro kočičí stelivo, Hasan pro domácí výrobu skla. Všední činnost ale rozruší nález jednoho uříznutého prstu i lidská psychika, která se začne drolit stejně jako praskající střepy… William Blake spatřil celý svět v zrnku písku, nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině. Debutující režisér Mahde Hasan jako by jeho slova vytrhl z listu papíru a rozfoukal je Dhákou tak, aby nakonec ulpěla na bedrech jeho hrdinů. Bangladéšský film slévá dohromady tísnivý portrét města plného písku a formálně vybroušenou elegii o plynutí času, lidském soukromí, destrukci a slzavých údolích našich vnitřních světů.