Bod zlomu
Keanu Reeves jako mladý agent FBI Johnny Utah. Patrick Swayze jako svobodomyslný surfař Bodhi, který se svou partou přepadává banky. Dva muži na opačných stranách zákona – ale také dvě dobrodružné duše toužící po adrenalinu. Jejich nečekané přátelství se stává pulzujícím srdcem napínavého thrilleru o svobodě, loajalitě i morálních dilematech, v němž Kathryn Bigelow jako už tolikrát dokázala využít žánrové konvence ke svému prospěchu a posunula žánr dál. Akční filmy devadesátých let neměly nouzi o maskulinní neohrožené hrdiny, Bigelow ale představila komplexní protagonisty, mezi nimiž rozkvete silné pouto, což z Bodu zlomu dělá jednu z nejlepších bromance všech dob.