O hrdinovi
Existuje mnoho filmů o umělé inteligenci, je ale jen málo těch, ve kterých umělá inteligence není jen předmětem zkoumání, ale samotnou autorkou scénáře. Polský režisér Piotr Winiewicz ji vycvičil na filmech Wernera Herzoga, který jednou řekl, že „počítače ani za 4 500 let nenatočí tak dobré filmy, jako jsou ty moje“. Výsledek? Vpravdě jedinečná výprava do nevyzpytatelného prostoru, v němž „Herzog“ vyšetřuje mysteriózní smrt továrního dělníka, zatímco jiná postava navazuje intimní vztah s domácím toastovačem. Šprýmařsky podvratnou úvahu o autorství a hranicích lidského projevu v éře algoritmů doplňují rozhovory s umělci, filozofy a vědci.