Rozdělení
Zpravodajské týdeníky, náborové i propagandistické filmy – a k nim komentář v Libanonu usazených palestinských uprchlíků. Obrazy a slova tu dělí místy bezmála století, konceptuální střihový film antropoložky Diany Allanové ale zřetelně promlouvá k dnešku. Na 16mm film nasnímané archivní záběry Palestiny pod britskou koloniální správou se tu potkávají se vzpomínkami, komentáři a hlavně písněmi nedávno vysídlených lidí. Tragiku jejich osudů ještě podtrhuje nepříjemný sound design. Příběhy násilného rozdělení získávají díky soustředěnému tvaru hlas, jehož se jim už nemělo dostat.