Zodiac: film, který nebyl
Málokdo přitahuje fanoušky záhad tak jako nedopadený vrah známý pod přezdívkou Zodiac. Když režisér Charlie Shackleton nezískal práva ke knize někdejšího dopravního policisty, který věřil, že znal vrahovu identitu, rozhodl se britský filmař natočit „film o filmu, který nevznikl“. Jeho experimentální dílo je vrstevnatým i zábavným dokumentem, který z řady true crime vybočuje už tím, jak odmítá sebestřednou serióznost. Chytrý a hravý film, ve kterém se hodně mluví, ale ještě více toho zůstává na naší představivosti, byl oceněn na letošním festivalu Sundance. Takhle jste fenomén true crime ještě nezažili.