Nic nového pod deštěm
David si odpykal trest v nápravném zařízení pro mladistvé. Upřímnou snahu o návrat na výsluní svobodného, perspektivního života ale záhy začne komplikovat nastavení společnosti, která není schopna přehlédnout záznam v trestním rejstříku a druhé šance nabízí jen velmi neochotně. Ustojí David narůstající pocity frustrace, nebo znovu podlehne otevřené náruči zločinu? Celovečerní debut Steffena Goldkampa se opírá o chirurgicky přesnou režii, pečlivě budovanou atmosféru i nenápadnou empatii, s níž tvůrce objevuje intimitu svého antihrdiny na okraji společnosti. V hlavní roli exceluje Noah Sayenko a jeho tiše nuancovaný herecký projev.