Little Trouble Girls
Lucia je plachá šestnáctiletá dívka, která vyrůstá pod bedlivým dohledem své matky. Při letním soustředění katolického pěveckého sboru ale její cesty zkříží jiskřivá Ana Maria i tmavooký restaurátor. Příroda je v rozpuku, vzduchem se line vůně kvetoucích růží a Lucia objevuje dosud nepoznanou řeč vlastního těla. Nejsou ale nové pocity v rozporu s cudností i její naivně čistou vírou? Celovečerní prvotina Uršky Djukić může svou zjitřenou obrazotvorností připomenout filmy Céline Sciammy, její senzuální a nápaditý styl, kde se křesťanská symbolika potkává s ryzí tělesností, ale nabízí svébytný filmový jazyk, který ochutnává hrozny našich hříchů. Jsou opravdu tak kyselé, nebo se v nich ukrývá i něco sladkého?