I černé plátno
Černé plátno – a tolik barev k tomu. Kouzelná dvouminutová miniatura vyvolává ducha legendárního animátora a režiséra Normana McLarena a zkouší, kolik vjemů dokáže naše mysl pojmout. V jedinečném tvaru se potkávají rukodělnost s nepředvídatelností a analogový vibe s nadčasovostí. Mrknete – a tolik vám toho uteče!