Errol a Sasha studují na univerzitě; každá je jiná, ale obě hledají blízkost a touží po hlubokém napojení. Křehký a rozvážný film, který jako by se odehrával mezi výraznými stimuly a letargií, usiluje o zachycení toho, jak se v toku dní popasováváme se svými smysly. Sdílený prožitek tu nevychází z emocionálního napojení či dramatického děje, ale z procítění plynutí času, citu pro detail i zachycení fragmentů každodennosti, kdy mlčenlivé pohledy prozrazují vše, co potřebujeme vědět. Tento film připomíná situaci, kdy dlouho stojíme pod sprchou jen se svými myšlenkami.