Sny
Johanně je sedmnáct a prožívá svou první lásku. Je to však láska platonická, neboť ji chová ke své učitelce. Pocity, které se pnou od opojení a nadšení až po zmatení a frustraci, svěří deníku. Ten se však dostane do rukou její matky i babičky. Poslední díl vztahové trilogie Daga Johana Haugeruda, která je založena na otevřených dialozích o intimním životě postav, byl uveden na Berlinale, kde získal Zlatého medvěda za nejlepší film. Haugerud přitom opět dokázal, že síla jeho tvorby tkví jak ve schopnosti stvořit plnokrevné postavy, tak v užití evokativního psaného i filmového jazyka.