Časová značka
Observační dokument z Hlavní soutěže letošního Berlinale zachycuje rok ze života studentstva a pedagogického sboru na ukrajinských školách. Na první pohled běžné činnosti – výuka, vítání prvňáčků, maturitní zkouška či poslední zvonění – v kontextu války nabývají nových významů. Samotnou válku ve své explicitní podobě sice nikdy nespatříme, její přítomnost však hluboce proniká do mozaiky všedního dne. Přestože tu panuje všudypřítomný pocit tísně, hodiny ve zničených budovách a protileteckých krytech stále pokračují a stávají se symbolem odporu a vytrvalosti ukrajinské společnosti. Učí totiž děti tomu nejdůležitějšímu – jak nepřijít nejen o svůj život, ale i o radost z něj.