Letní škola, 2001
Dlouho očekávaný první český celovečerní viet-film je tady! S autentickým pohledem do komunity, která je organickou součástí novodobé české historie, přichází nepřehlédnutelný živel Dužan Duong, mimořádně talentovaný zástupce první vietnamské generace, která v Čechách vyrostla. Třetí tisíciletí sotva začalo a sedmnáctiletý Kien se zářivě červeným účesem se po deseti letech ve Vietnamu vrací k rodině do tržnice v Chebu. Namísto vřelého přivítání ho čeká odcizený otec, ustaraná matka a mladší bratr, který mu nic nedaruje. S lehkostí a vtipem natočený příběh nejen o generačním střetu je vřelým i přidrzlým milníkem v diskutované sféře kulturní identity.