Tak pravil vítr
Uzavřený Hajk žije s tetou Narine v odlehlé arménské vesnici. Zatímco Narine se o něj stará jako o vlastního syna, Hajk má potíže se začlenit mezi starší chlapce, kteří se v něm snaží vyburcovat machistické sklony. Když se po dlouhém pobytu v zahraničí vrátí Hajkova mladičká matka Anahit, svým výrazným vzhledem i vzpurnou povahou naruší ve vesnici patriarchální řád a vyvolá konflikt, na který není nikdo připraven. Kryptickému, vizuálně i auditivně uhrančivému snímku, nahlíženému perspektivou dítěte, jež je nuceno předčasně dospět, dominuje všudypřítomný motiv větru. Jeho šelest rozechvívá napětí v radikalizující se konzervativní společnosti a jeho vytí zvěstuje nezvratné důsledky lidských emocionálních poryvů.