Sbormistr
Začátek devadesátých let. Nadaná třináctiletá adeptka zpěvu Karolína dostává šanci stát se členkou světově proslulého dívčího sboru, postavit se po bok starší sestry a dalších konkurentek. Vše nasvědčuje tomu, že její neobyčejný talent zaujal obávaného a obdivovaného sbormistra. V očekávaném psychologickém dramatu rezonuje nejen smutně proslulá kauza Bambini di Praga, ale i jiné fatální situace střetu nevinnosti s abusivní autoritou. Zcela prost senzacechtivosti, se soustředěnou pokorou a mimořádně citlivým vedením začínajících herců přibližuje Ondřej Provazník exkluzivní svět, v němž jde ruku v ruce lákavá prestiž a předčasné dospění.