Univerzitní profesor Ali žije spokojeným životem do chvíle, než zemře jeho matka. Nezavinil její smrt Aliho otec a s ním i patriarchální kultura turecké společnosti? Aliho mysl provokuje touha po chladnokrevné pomstě, která začne nabývat konkrétních obrysů ve chvíli, kdy se mu přimotá do cesty záhadný tulák, schopný vykonat jakoukoliv práci. Alireza Khatami se svým třetím celovečerním filmem postaral o jednu z nejlépe sehraných žánrových rošád tohoto roku. Zprvu realistické morální drama přetavil do existenciálního thrilleru s přídechem noční můry, v níž cirkuluje násilí, vrstevnaté metafory i posmrtné vlivy Abbáse Kiarostamího nebo Davida Lynche.