Ariel
Galicijský režisér Lois Patiño už dokázal mnohé. Se svým posledním filmem Samsára redefinoval možnosti smyslových prožitků v kině, když pozval diváky na cestu mezi smrtí a reinkarnací prostřednictvím patnáctiminutové meditace se zavřenýma očima. Zatímco Samsára zkoumala buddhistickou kulturu v Laosu, Ariel nabízí postmoderní adaptaci Shakespearovy Bouře, zasazenou do vulkanických tropů Azorských ostrovů, kde se Agustina ocitne ve zvláštní realitě plné shakespearovských postav, které se nejsou schopny vymanit ze svých předepsaných rolí. Svůdně podmanivá procházka literárními lesy i úsměvná, metanarativní pocta obyvatelům fikčních světů.