Sleep Dreams
Žijeme ve světě, který nás nadměrně saturuje obrazy, podněty, vjemy i nároky. Jaké jsou možnosti úniku a které z nich jsou ty správné? Režisérka a výtvarnice Anastázie Rainischová na situaci reaguje jinou formou zahlcení – její krátký film překvapuje vzájemnou komunikací zdánlivě protikladných animačních technik. Pouťová hravost a poťouchlost, ale i zřetelná znepokojivost pod závojem melancholie estetiku filmu přibližuje až kamsi k Davidu O’Reillymu. Že by cesta k zenu vedla přes absolutní přehlcení?