Devatenáctiletá Sonja je juniorskou mistryní ve sportovní střelbě. Zatímco její matka žije v zahraničí, její otec, válečný veterán, nesplatil dluhy, a tak hrozí, že se společně se Sonjou a jejím starším bratrem bude muset vystěhovat z bytu. Bratr se snaží situaci vyřešit pochybnými přivýdělky – jednou se ale stane nežádoucím svědkem zločinu, a tedy i terčem místního gaunera. Sonja se rozhodne vzít spravedlnost do svých rukou, aby ochránila svoji rodinu. Do oficiálního programu festivalu se po čtyřech letech vrací formát minisérie, tentokrát v podobě dynamického thrilleru s politickými konturami, za kterým stojí známý režisér Srdan Golubović a spolu s ním i trojice jeho bývalých studentů.