Nebezpečné sny
Snem mexického baletního tanečníka Fernanda je přestěhovat se do USA a prorazit na mezinárodní scéně. V přesvědčení, že ho podpoří jeho milenka, úspěšná americká filantropka Jennifer, riskuje svůj život při přechodu hranic. Když se náhle objeví na prahu domova své partnerky, naruší tím její pečlivě střežený svět, do kterého Fernandova vysněná budoucnost příliš nezapadá. Michel Franco ve své precizně režírované, provokativní love story, protknuté vášní i destruktivní energií, kreslí pomyslnou zeď mezi lidmi, kteří se navzájem potřebují, a přesto spolu nedokážou najít společnou řeč – mezi Mexičany a Američany, mezi imigranty a privilegovanými, mezi muži a ženami.