Autor, výběrem námětů i jejich zpracováním blízký třeba Ericu Rohmerovi nebo Woody Allenovi, nechává hrdinu spadnout do neplánované návštěvy u rodiny jeho přítelkyně. Protagonista, který má třicítku už nějakou dobu za sebou a stále doufá v úspěch své snahy stát se básníkem, je vystaven situacím mezi svíravou banalitou a trpkou absurditou v konverzacích obnažujících hodnoty středostavovské domácnosti. To ale neznamená, že by jeho samotného vyprávění ušetřilo svého jemně ironického pohledu. Režisér, už skoro třicet let pravidelně přítomný v prestižních soutěžích největších festivalů, uvedl snímek na letošním Berlinale.