Soudní vykonavatelka z transylvánské Kluže nemá dobrý den – vystěhování bezdomovce ze sklepa jednoho domu skončí tragédií a ji začne pronásledovat otázka, zda na tom nese vinu. Nejrůznější osoby, s nimiž svou tíhu probírá, jí však nenabízejí jednoduchou odpověď. Vítěz Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary i Berlinale Radu Jude se pomocí černého humoru opět strefuje do současné společnosti plné přehlíživosti, nacionalismu, víry a nepevných morálních stanovisek. Snímek natočený během deseti dní na mobilní telefon si z letošního Berlinale odnesl Stříbrného medvěda za nejlepší scénář.