Holky na drátech
Trikový postroj herců ve wire-fu filmech se v expresivně obrazovém snímku, který balancuje mezi dramatickou a žánrovou polohou, stává metaforou vztahu hrdinek k minulosti, k rodině. Drát je vodicím médiem, které dovoluje letět a zároveň znovu a znovu stahuje k zemi. Sestřenice, kdysi téměř sestry, Tian Tian a Fang Di, k sobě musí znovu najít cestu, aby mohly společně čelit minulosti, postavit se nemilosrdným gangsterům – a doufat, že jednou budou moci skončit svůj zběsilý úprk. Snímek byl uveden v hlavní soutěži letošního Berlinale.