Věříme vám
Alice a její dvě děti se opět ocitají před soudem, kde se rozhoduje o tom, zda zůstanou v její péči, nebo budou muset být vráceny otci. Tlak na ně roste a každý zúčastněný se postupně pod jeho tíhou poddává. Film ​Věříme vám​ s tísnivou přesností ukazuje okamžik, kdy se osobní výpověď střetává s bezduchým mechanismem justice. Film pracuje s minimem výrazových prostředků, ale s maximálním účinkem – v jediné místnosti, s několika postavami a pohledy, rozkrývá drama o zodpovědnosti, strachu, mateřství a nedůvěře. O tom, jak těžké je mluvit, když záleží na každém slovu. A jak nejisté může být, zda vás vůbec někdo slyší.