Princezna kosmolesba
S nesmělou Sairou, dcerou královen planety Clitopolis, se právě rozešla charismatická nájemná lovkyně Kiki. Jakmile zdrcená princezna zjistí, že její expřítelkyni unesli bílí heterosexuální mimomužšťané a požadují za ni nejmocnější lesbickou zbraň, královskou labrydu, vydává se na inter-gay-laktickou záchrannou misi, aby Kiki vytrhla ze spárů zlých incelů. Cesta mimo bezpečný domov, na které potká optimistickou písničkářku Willow či pochybně machistickou vesmírnou loď, se pro Sairu stává poutí k nalezení svého pravého já. Animovaná sci-fi komedie tvůrčí dvojice Leely Varghese a Emmy Hough Hobbs, jež získala ocenění Teddy Award na letošním Berlinale, je barvitou, chytlavými melodiemi a sympatickou ironií nasycenou odyseou prozkoumávající nejrůznější kouty queer vesmíru.