Ángela a Héctor čekají své první dítě. Ángela je neslyšící a lékaři nedokážou předpovědět, zda bude dítě slyšet. Společně se snaží připravit na rodičovství i nejistou budoucnost, ale už samotný porod odhalí bariéry, kterým musí Ángela čelit. Příchod dítěte vystavuje jejich vztah zkoušce a ona pociťuje, jaké to je, vychovávat dítě v prostředí, kde sama není vždy plnohodnotně přijímána. Oceňovaný debut režisérky Evy Libertad se zabývá nejen komplexním vztahem mezi světem slyšících a neslyšících, ale především náročností mateřské role. Hlavní roli režisérka svěřila své sestře, jejíž perspektivu postavy se sluchovým postižením přibližuje pomocí zvukového designu.