Cesta do útrob Země může vést i přes naše vlastní střeva. Bolivijská umělkyně Luciana Decker Orozco se ve svém hypnotickém krátkém filmu inspiruje peruánským spisovatelem Gamalielem Churatou, její uhrančivé, zvláštně rozechvělé dílo však vtáhne i bez znalosti lokálního kontextu. Detaily tváře i rukou staré ženy a jejích pokrmů i bezmála hororovou aurou obestřené výpravy do jeskyní operují na půdorysu osobních archeologií, které spojují povědomé zkušenosti s něčím, co překračuje staletí i naši všední zkušenost.