Proměna
Sledujeme lidovou vyprávěnku, nasloucháme vzpomínkám, které ale deformovala snová logika, anebo se snad Jodorowsky rozhodl natočit televizní propagandu? Lin Htet Aung se ve svém rozverném i znepokojivém krátkém filmu vrací do dětství, kdy byl vystaven masáži televizního vysílání diktátorského režimu, které teď variuje do fascinujícího, měňavého tvaru, v němž se politika potkává s ozvěnami folklórních bažin a hlavně s ukolébavkou, která nám však nedá spát. Film zároveň roztěkaný i neodbytně pohlcující.