Pět nezávislých médií. Sedm novinářek prohlášených Putinovým režimem za zahraniční agentky. Americká režisérka ruského původu Julia Loktev se vydává v roce 2021 do Moskvy, aby s pomocí své kamarádky Anny Nemzer, moderátorky poslední fungující ruské nezávislé televizní stanice Dožď, zdokumentovala jejich každodenní realitu, která je jakákoliv, jen ne všední. Komplexní snímek uvedený v sekci Berlinale Special mapuje v pěti kapitolách osudy bystrých, vtipných a odvážných žen, jejichž boj za pravdu je se začátkem ruské invaze na Ukrajinu stále složitější a nebezpečnější, a přináší tak unikátní, nadmíru silné svědectví o stupňující se ruské totalitě hraničící s fašismem, ale především o jejích mnohdy opomíjených odpůrcích.