Afghánistán v době kruté nadvlády Tálibánu. Lejla přežívá masakr své rodiny a její život získává jediný cíl: najít svého syna Omida. Jenže její vyhlídky jsou v zemi, kde žena znamená méně než nic, zoufalé, a tak se odhodlává k meznímu a nebezpečnému řešení. Radikálně mění svou identitu a vydává se vstříc úkolu, při jehož plnění sebemenší zaváhání může znamenat smrt. Turecká režisérka Gözde Kural i ve svém druhém snímku Kino Džazíra zúročila své zkušenosti s afghánskými reáliemi, aby s bravurou odvyprávěla příběh o útlaku, jenž vhání jedince do rolí, které by ve svobodné zemi nikdy nepřijali. Ať už se jedná o vypůjčenou maskulinitu, nebo vnucenou feminitu.