Jimmy Jaguár
Jimmy Jaguár, nebo prostě jen Jagu… Tak se sám představil. Démon přeskakující z člověka na člověka, aby ho proměnil v nástroj pomsty. Ale komu se „posedlí“ mstí? Co mají jejich zdánlivě náhodné oběti společného? Jsou jimi tajuplní lidé bez identity, které drží naživu jen prostý fakt, že zabít je bylo nezákonné. Sugestivní filmová vize Bence Fliegaufa, jehož dřívější filmy ocenily festivaly v Berlíně či Locarnu, se odehrává v holé, nehostinné krajině maďarských nížin. Když se pořádně zaposloucháte, uslyšíte zlověstné ticho, ale i občasné ozvuky temné minulosti. Nebo volání démona: Jagu totiž potřebuje nás všechny.