Chytrá a cynická postmoderní hříčka i nadčasový komentář k fenoménu true crime a sériových vrahů, to je nezávislý nízkorozpočtový snímek, který se dnes stal svého druhu klasikou. Natočila ho trojice belgických studentů filmové školy a jeho styl, napodobující dokumentaristické postupy „cinéma verité“, se perfektně hodil k šokujícímu námětu – snímek sleduje skupinu filmařů, kteří natáčejí dokumentární film o narcistním zabijákovi. Nihilistický, konfrontační a brutálně ironický snímek ve své době vyvolal skandál. Ústřední téma etiky mediálních reprezentací je typické pro devadesátá léta, ale jeho zpracování dodnes neztratilo provokativní hranu.