Venku právě voní jaro a Nicolauovi je čerstvých 24 let. Na velké oslavy se ale necítí. Začíná tušit, že se mu rozplývá sen živit se muzikou, stále bydlí u rodičů, a navíc ho sužuje stesk po bývalé přítelkyni. Přestože nemá energii pohnout se kupředu, osud mu do cesty připraví několik příležitostí, jak život uchopit do svých rukou. Rohmerovsky laděný, lisabonským sluncem prozářený příběh o lehkosti i naivitě mládí je celovečerní prvotinou Joãa Rosase. Jeho přívětivý debut navazuje jak na krátké snímky Entrecampos (2012), Maria do Mar (2015) a Catavento (2020), v nichž sledoval Nicolauovo dospívání, tak na odkaz autorské portugalské kinematografie.