Čtyři dcery
Jedním z nejoceňovanějších snímků v hollywoodské kariéře Johna Garfielda je hned jeho debut, kterým zahájil plodnou spolupráci s režisérskou legendou maďarského původu Michalem Curtizem (Casablanca). Lehkovážně radostnou atmosféru múzického domu profesora hudby Adama Lempa (Claude Rains) a jeho čtyř nadaných dcer posune k poutavé realističnosti nečekaný příchod zahořklého mladíka Mickeyho Bordena, dávného kumpána nápadníka jedné z dcer. Sympatický outsider se sarkastickým viděním světa, obestřený temně romantickým oblakem, je prvním z Garfieldových neodolatelných „rebelů s příčinou“, jimž osud nerozdal záviděníhodné karty. Z pěti nominací na Oscara patřila jedna nováčkovi Johnu Garfieldovi.