Kvůli nim jsem zločincem
Garfieldův boxerský šampion Johnny Bradfield se přes noc stává domnělým vrahem. Hnán strachem z fatálního zásahu zaslepené spravedlnosti mizí z města, až jej cesta jednoho dne zavede na datlovou farmu v Arizoně, do neformálního nápravněvýchovného zařízení. Obnoví konfrontace se sympatickými výrostky a dobrosrdečnou blondýnkou Peggy Johnnyho otřesenou víru v nepodjatost justice? Studio Warner Bros. postavilo za kameru Busbyho Berkeleye, do té doby renomovaného režiséra velkolepých muzikálů, jemuž se podařilo vytvořit sympaticky přímočaré kriminální drama se sugestivními hereckým výkony. „Warneři“ si mnuli ruce, definitivně se zrodila herecká hvězda.