Chlouba mariňáků
V podmanivém dramatu na motivy knižních vzpomínek skutečného vojína Ala Schmida se prostý filadelfský dělník vrací jako hrdina z bitvy o Guadalcanal, kde přišel o zrak. Avšak předtím, než se nechal naverbovat, ukradla srdce okouzlujícího, i když trochu namyšleného sympaťáka laskavá Ruth (Eleanor Parker). Fascinující šíře Garfieldova hereckého rejstříku nachází uplatnění v rovinách intimních i epických, s řadou poloh od šarmu, sex appealu a humoru přes hořkost a strach až k sebelítosti a hněvu. Pohříchu méně známá, přesto bývá Chlouba mariňáků přiřazována k těm nejlepším americkým válečným dramatům, vyjadřujícím se z dnešního pohledu mimořádně moderním způsobem třeba o vztahu Američanů k národnostním menšinám.