Humoreska
Poslední rolí Johna Garfielda spadající do sedmileté exkluzivní smlouvy s Warner Bros. byl ďábelsky nadaný houslový virtuos z chudých poměrů Paul Boray. V rafinovaně zkomponovaném melodramatu mistra rozmáchlých emocí Jeana Negulesca míří temně romantický drobnohled především na Paulův komplikovaný milostný vztah se zámožnou mecenáškou umění Helen Wright (hvězdná Joan Crawford, krátce po Oscaru za Mildred Pierce). A stejně jako ta nejslavnější z Dvořákových Humoresek, ta sedmá, jež propůjčila filmu jméno, je i Negulescovo jímavé drama brilantní kombinací kontrastů, hravého a lehkonohého šarmantního motivu s čarokrásným a srdce svírajícím emočním tsunami.